Personligt

Vad kan man visa som är personligt som inte är alltför privat? Jag har tagit lite bilder på olika saker under söndagen som kan tolkas personligt i vardagen. Här kommer ett urval som är personligt för mig och som jag bär på mig och till sist och inte minst något som jag har gjort själv. Håll till godo...

Nycklar är oftast personliga och är symbolik för ett tecken till våra privata sfärer i vår vardag.

För att göra mobilen lite mer personlig kan man lägga in en egen bakgrundsbild än från telefonens egna, som jag har gjort här.

Här är ett keramiskt föremål som jag  har är drejat på Konstfack när jag läste där. Den tjänar som ett pennställ på mitt skrivbord och är högst ett personligt föremål.


Fler personliga bilder finnas att beskåda hos Helenas:
http://fototriss.blogspot.se/2014/04/fototriss-del-255-personligt.html


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

 

Kommentarer

Mias Mix sa…
Varierad o personlig triss! Ja mobilen blir lite roligare o personligare med en vacker bild som man tagit själv! Och så mycket roligare med en handdrejad liten pennburk än något masstillverkat!
Fina bilder på temat!
anemonen sa…
Jag har inte deltagit på flera veckor. Ditt bidrag är alldeles utmärkt för temat. Jag gillar det. Ha en fin afton

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fototriss — Ljus & Mörker