Fototriss — Träd

När jag tänkte på träd till omgångens Fototriss noterade jag de konstiga träden från Brösarps backar på Österlen, i från workshopen i naturfotografering som jag var på för några veckor sedan. Här är tre konstiga träd till temat.

Nej, det är inget fel på linsen. Trädet på kullen såg ut så här. Notera stenen till vänster. De ser ut att ha ett samtal  eller en sorts samband med varandra.

Samma här också. Men lutar rätvinkligt som backens lutning. Konstigt.

Vad är detta för något sorts träd? Ja, nog var det en surrealistisk naturupplevelse från denna plats.
Foto by Artlover/LH
Click to enlarge


Posted for:


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

 

Kommentarer

Eva Trillian sa…
Fantastiska foton! Mittenbilden tilltalar mig mest! Lite retar den mig för att trädet mitt öga drar sig till är snett i bild (de växer som de vill ;)). Men aningen av dis, färgerna och trädet som stolt står själv ... skönt!
Erik Semlan sa…
Vilka vackra träd, ovanliga och sköna. Verkar inte saknas trädmotiv där i Brösarps backar. :-)
Samtalet där i backen mellan träden väljer jag, läckert foto.
Judy sa…
I love the second shot!! That bit of mist between the hills, and the sky that indeterminate colour of early morning!!!
Anneli sa…
Vilka roliga träd du fångat på bild :)
Chesney sa…
Love the uniquely shaped trees...my favorite is the second one...love how the diaganols lead the eyes to the tree!
Cina sa…
Jätte härliga trädfotografier..

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila