Glitter

Photo by Artlover/LH
Click to enlarge

Sinneskattens fredagstema är glitter och jag valde den här bilden. Jag var inte så nöjd med den från en början. Men efter har tittat på den flera gånger så gillar jag bilden som ett abstrakt verk. Bilden är tagen med mitt makro och det förklarar varför det blev som det blev. Det är en närbild av glitter från en tomte. Jag gillar ömsom kontrasten och det korta skärpedjupet som spelar med varandra i bilden.
Året som har gått går mot sin ända och nytt solvarv går mot en ny vända. Med detta vill jag önska alla besökare ett gott nytt år.


Fler bilder finns att beskåda hos Sinneskattens Tema Fredag.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

sinneskatten sa…
En riktigt inspirerande gott nytt år önsar jag dig.
Carina
anemonen sa…
Gott Nytt År till dig och tack för att du inspirerar.
Pennelina sa…
Gott Nytt År :-D

Kramar <3<3<3
Jah Hollis sa…
Det blev en riktigt fin glitterbild.
Ha en God fortsättning på den nya året!

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila