Tisdagstema — Instängd/Shut in

Photo by Artlover, LH
Click to enlarge the image

Tisdagens tema är instängd och jag hade inte så mycket att välja på än att ta ett gammalt motiv som jag har haft tidigare här. Men här jag redigerat bilden för att förstärka intrycket av instängdhet. Den berömda kranen från Beckholmen i Stockholm får visualisera "Instängd", som ett djur i bur till temat.


Fler bilder på temat "Instängd" finns att beskåda hos:


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Anneli sa…
En väldigt vacker bild som visar temat på ett bra sätt!

ha en fin tisdag!
Maria sa…
Snygg och fin bild som passar temat perfekt!
Ha en bra tisdag!
/Maria
Snyggt foto. Djur i bur, fångar temat bra.
Anonym sa…
Very cool perspective through that fence, it makes me feel "caged" too!
sinneskatten sa…
Snyggt! och fint redigerat.
Hedwig sa…
Det blev väl bra, kul tolkning.
Karoleen sa…
Väldigt snygg bild det där=) Väldigt rolig tolkning =)
Pialotta sa…
Väldigt vacker bild i sin instängdhet.. gillar ju svart/vita foto oxså:-) Tänk att hitta ett sånt här motiv.. då glädjs man allt lite:-)
Carina sa…
Kul tolkning av instängd!
Ha en fortsatt bra tisdag...
Kramen.
Pia sa…
Vilken snygg kran!
anemonen sa…
Även repriser är ok. Det är mycket jag vill se i repris. Den här bilden till exempel.
perfekt bild för dagens tema...
första gången jag ser bilden och den är ju cool och läcker....
Unknown sa…
Morrn.

Jag tror att den kranen stog i Hammarbyhamnen
tidigare......
Kul i alla fall.

Ha de bra.

Hasse A
Nina sa…
Mycket bra tolkning, kul att kranen är så "djurlik"!
AKO sa…
Vad roligt att de har gjort kranen till något mer än ett arbetsredskap. Tycker att bilden passar jättebra på temat!
AnnaKK sa…
Är den sådär fläckig, eller har du lagt på det mönstret för att den skulle passa in som "djur i bur" lite mer?? :-)Krantoppen har onekligen vissa drag av giraffhuvud också... En bild att leta/upptäcka fler och fler detaljer i!
Pennelina sa…
Heltufft! Gillar både bilden och tolkningen :-)

Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila