Macro Lovers — Småsaker/Small things

Photo by Artlover, LH
Click to enlarge the image

Här är mitt första inlägg till fotoutmaningen Macro Lovers. Eftersom jag råkar vara en av dem som gillar close ups, så hänger jag på. Veckans tema är "Småsaker" och jag rotade fram en bild på en liten mutter som skulle passa bra till temat. För det andra är det en av mina första motiv som jag plåtade med mitt införskaffade makroobjektiv då.


Fler bilder på temat "småsaker" finns att beskåda hos Macro Lovers

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Kommentarer

Chesney sa…
Perfect toning for this macro shot...I love that reflection and the angle you shot this at!
Marie sa…
God morgon. Kul att du är med här nu också! Snygg småsak du bidrar med. Tack snälla du för länken om vattenfotografering. Riktigt matnyttig. Fanns ju annat bra och lärorikt där också. Har lagt upp en vattenbild i dag för WW. Den är absolut inte perfekt, men en bra bit på väg i alla fall. Kommentera gärna.
Maria sa…
Riktigt snygg bild på muttern!
Ha en fin tisdag!
Birgitta sa…
Ett riktigt snyggt macro på en småsak du visar upp!
Lisa sa…
Himla snygg bild det kan bli av en mutter, bra fotat...
Anonym sa…
Stilig med muttern som speiler seg. Likte det veldig godt!
ja, muttrar kan vara småa och inte lätt att hitta om man tappar dem....
Super snygg bild!
Lasseivomma sa…
Tänk att en mutter kan bli snygg på bild, men du har ju beviset....Snyggt jobbat
anemonen sa…
Det är sådana motiv jag gillar. Ja sådant kan bli snyggt på bild när man har macro.
"Lillagul" sa…
Hejsan !
Tjusigt foto på muttern !
Som den speglar sig i underlaget :)
Jag funderade på att skicka in ett macrofoto som jag tagit på en kedja som jag "hittade" i garaget , men det bidde på en leksaksbil istället :)
Jane sa…
Sitter här och "muttrar" för mig själv - vill ha ett macro, vill ha ...
Snyggt foto!
Pialotta sa…
Passar ju alldeles utmärkt .. så nära:-)
Mitt första inslag i Macrogänget oxså. Av en slump fick jag se den.
Lorri sa…
Wonderful macro, Leif!
Maria sa…
Väldigt fin bild på mutter. Snyggt!

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila