Blogg.se Suger

God morgon!
Blogg.se strular sig med andra saker än sina kommentarer. Nu går det inte ens att logga in sig på bloggen. Jag möts av ett vitt fönster efter jag har loggat mig in där. Nu är det även jag som börjar bli galen på dem.
Om det fortsätter att strula så får jag använda den här bloggen istället(mitt liv i bilder) som har legat i malpåse sedan i nyår.
Det känns hemskt. Men man får trösta sig med att man inte är ensam om att det felar sig på blogg.se. Nu har jag skrivit till dom, så nu får man vänta vad de kommer med för sorts svar till mig sedan.
Nu ska jag snart iväg till jobbet. Vi ses!

Hadet bra där ute

Kommentarer

Jules sa…
Bra att du har en back-up blogg.
Hittade hit genom länken du lämnat hos AnnaKK (Vad händer bland änder) :)
Kram
Anonym sa…
Haha. Jag hade också ett inlägg för inte så längesen som heter blogg.se suger http://millarocker.blogg.se/2009/february/bloggse-suger.html

Nu har jag bytt till blogspot.com istället. Känns som att det fungerar mycket bättre.

Det är nog bäst att du byter med. Så slipper du bli så frustrerad när inget funkar. För här verkar ju saker och ting funka i alla fall. =)

Ha en härlig kväll.
Judith sa…
Och jag som tycker blogspot.com suger.....
hmmmm

Populära inlägg i den här bloggen

Fototriss — Djup + Tävling

Några av mina bästa bilder under 2018

Fredagsfärger/Friday Colours — Beige och Lila